RHM Buitensport - Reisverslag uit Blier, België van Britt Weert - WaarBenJij.nu RHM Buitensport - Reisverslag uit Blier, België van Britt Weert - WaarBenJij.nu

RHM Buitensport

Blijf op de hoogte en volg Britt

13 Mei 2016 | België, Blier

Afgelopen zondag, 8 mei 2016, zijn Anoek, Cheyenne en ik in de middag vertrokken naar de Ardennen in België. Rond een uur of 6 kwamen we op de plek van bestemming aan. We werden warm onthaald door de medewerkers/stagebegeleiders. Onze slaapplaatsen werden ons toegewezen en we konden die avond meteen met de groep mee eten. Die zondag hebben wij vooral kennis gemaakt met de nieuwe stagiaires en de medewerkers. Vanaf maandag zijn wij offcieel begonnen met de stage. Deze week hebben wij al veel van de activiteiten zelf mogen uitvoeren, zoals de gasten dat ook moeten doen. Dit zijn activiteiten zoals boog- en buksschieten, adventure walk (teambuilding) aquagames en gps tochten. Het is heel leuk om zelf te ontdekken wat de activiteiten inhouden en zo kun je ze zelf ook makkelijker begeleiden.

Op deze locatie verblijven wij met alle stagiaires in een oud huis. Helaas heeft dit huis geen water en geen toilet. Een paar meter verderop staat het nieuwe huis waar alle instructeurs verblijven. Hier zitten wij elke dag, want hier is wel een wc en water. Dus als wij 's nachts naar het toilet moeten, moeten wij eerst nog een paar meter lopen en dan weer terug.

Vanaf vrijdag 13 mei, zijn Anoek en ik samen voor een weekend naar een andere locatie geplaatst om hier meer te zien van de verkoop van het bedrijf. De locatie waar dit wordt uitgevoerd heet; Petite Suisse. Hier staat een tent waar allerlei verschillende activiteiten kunnen worden geboekt door de gasten. Wat wij hier leren is; hoe je met de klant een praatje kunt maken, hoe maakt je de klant geïnteresseerd, hoe verkoop je iets en hoe gaat dat op de computer in z'n werk. Op de locatie waar wij zondag aankwamen sliepen wij in een oud huis met alle stagiaires. Nu op deze locatie slapen wij met z'n twee in een tent en is het ijskoud geworden. Nu zijn we buiten aan het werk met een dikke trui, nog een dikke trui en een jas. Op deze locatie is het wel erg gezellig. Op deze locatie is nog een camping aan gebonden met alleen maar Nederlanders, dus dat is 's avonds grote gezelligheid.

We kijken uit naar de komende weken en wat er nog komen gaat.

• 31 Mei 2016 - 14:41

Walther:

Hoi Britt,

Leuk verslag, Zo te lezen heb je het naar je zin en gaat het goed op je stage. Heb je iets geleerd van de verkoop? Hopelijk wordt het wat beter weer in de Ardennen. Geniet ervan en maak er een mooie stage van

• 31 Mei 2016 - 19:33

Karin Swijter:

Dat klinkt wel leuk! Hoop dat jullie het goed naar je zin hebben. Wil je vragen of Anoek haar inlog bij waarbenjij.nu nog een keer wil doorgeven en/of Cheyenne haar pagina ook wil vullen? We kunnen de juiste link niet vinden. Heel veel succes en plezier. Groeten Marieke, Myke en Karin